Слончак проти Бурсової...

Поділитись:
FacebookVKOdnoklassnikiGoogle+

15 червня ц.р. депутат міськради О.Слончак написав заяву до місцевої поліції "від інтересів мешканців гуртожитку «Васильок» із скагою «...на дії начальника управління соціального захисту населення Васильківської міської ради, депутата міської ради Людмили Петрівни Бурсової та коменданту гуртожитків КП „ККп м. Васильків“ Наталії Анатоліївни Маркової, котрі порушують права мешканців гуртожитку „Васильок“...»

Далі з заяви — «...Крім того, у попередні роки посадовими особами КП „ККП м. Васильків“ у вказаному гуртожитку були зареєстровані люди, які там жодного дня не проживали, місце проживання людей просто реєструвалося на кімнату, де вже були зареєстровані та проживали люди на законних підставах...»

Цитуємо далі. «...Однак, з невідомих нам причин, гуртожиток не прийнято у комунальну власність, що не дає можливості приватизувати кімнати в гуртожитку його мешканцям. Крім того, через маніпуляції і реєстрацією місць проживання, ми не можемо отримати довідки, які потрібні для приватизації кімнат. Фактично сьогодні цілісний майновий комплекс нікому не належить, що створює ідеальні умови для зловживань та корупції у питанні розподілу соціального житла...»

В кінці заяви Слончак разом з іншими підписантами просить начальника Васильківської поліції В.Первака «...провести перевірку законності дій посадових осіб КП № ККП м. Васильків» та міської ради..." а також вчинити інші дії «...в інтересах мешканців гуртожитку...»

Що нам вдалося з"ясувати. Ще 14 вересня 2012 року на 28 позачерговій сесії міської ради було прийнято рішення «Про безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади м.Василькова житлової будівлі, гуртожитку загальною площею 959,3 кв.м. по вул. Володимирській, 45». 

Дивно, що Слончак до цього часу про це нічого не знає.

Щодо осіб, яких, за словами Слончака, незаконно зареєстрували Бурсова з Марковою, то згідно документів, які є в нашому розпорядженні, вони зареєстровані в гуртожитку в період з 2003 по 2009 р.р. попереднім власником гуртожитку.

 

 

Слончак проти Бурсової...: 38 комментариев

  1. Старий полковник 08.07.2017 at 17:02

    Здається, у Сан Санича по-тихеньку прогресує параноя. Бруква-Бурсова-Перинська... Ділянки-гуртожитки-рада. Старий ловелас продовжує шукати чорного кота там, де його немає. І це маючи за плечима безліч земельних афер, брудну репутацію та досить непогані статки...

  2. Громадянин 08.07.2017 at 17:38

    Цьому тупоголовому депутату, перед тим як писати заяву, треба було сісти та хоч трохи включити своі мозги! Але що ж включати, як іх не було й вже не буде! Виставив себе повним посміховиськом, кретин.Краще б він , в поліцію написав скільки він на себе оформив землі, а це більше сотні земельних ділянок, які він зараз вправно продає, деякі з них навіть оптом.

  3. Сашко 08.07.2017 at 18:04

    Сашулик пішов у контратаку. І це мабуть добре. Так звана технологія «павуки в банці чи криси в бочці» працює. Махінатори та комбінатори почали гризти один одного, викидаючи компромати. Запасаємось сємками...

  4. Ігор Денисенко 08.07.2017 at 18:18

    Так і написав О.Слончак ,,від інтересів..."? Н-да. Нав'язується коментар: складне дитинство і плідне навчання з двійки на трійку в школі (саме так і було) дійсно зобовязують саме так писати ,,від інтересів..." нашого героя корупційної історії із земельною власністю міста. Що, в свою чергу, зобовязує нашого Сашулика почати дурнувату війну з депутатом міської ради, що є однією із тих, що бажають повернути Стугнянський парк мешканцям міста. Нам зостається відстежити цю історію! Де фігурантами справи будуть гуртожитки м.Василькова. І наступна дійова особа Н.Маркова.

  5. Петро 08.07.2017 at 21:23

    Сама назва публікаціі викладена з великою іронією . «Слончак проти Бурсовоі» ! Де ж тому недоумкуватому, малоосвіченому та тупому Сашулику братися до Бурсовоі. Освітній рівень Сашулика не досягає навіть плінтусу, мовчу вже про його словниковий запас. Коли чую його « перли», то з першого разу важко рібрати про що людина хоче сказати! Треба провести експертизу на стан «дибільності»!

  6. Думка 09.07.2017 at 09:20

    Фактично сьогодні цілісний майновий комплекс нікому не належить, що створює ідеальні умови для зловживань та корупції у питанні розподілу соціального житла...»

    Дивно, як депутат турбується про розподіл соціального житла? Це щось нове у місті від БЮТу. В обіцяних окулярах від К.Бондарьова мабуть весь Васильків ходе! А коли розподіляли земельні ділянки, то для яких васильківців убуютки в першу чергу турбувалися? Не забули для себе і земельні діляночки! У магазинах згідно одного із пунктів політпрограми про наведення цінового ладу та ін. порядок навели? З обвісами та продажем просрочки? Від виборів до виборів чути від місцевого керівництва БЮТу одне бла, бла, бла...

    А люди на те ведуться. То чому обираємо таких депутатів?

  7. Бурсова Л.П. 09.07.2017 at 10:06

    Цікаво, Слончак, а якби я не відсудила цей гуртожиток у колишнього власника, чи захищав би тих декількох людей, які не приватизували свої кімнати. То хоть би Закон відкрив та почитав.Також хотілось би почути від Слончака- члена комісії по цьому гуртожитк у, що ж він зробив для людей. Саме смішне, що сам ні в чому не розбирається, замість того щоб попитати у мене, що робити далі, оббріхує мене та КП.Людям допомогати, це не землі дерибанити. Я маю досвід і судовий також на користь громади та людей.Який досвід допомоги громаді та людям має Слончак? Чекаю від нього відповіді.

  8. кавалер 09.07.2017 at 16:10

    А кому вобщє треба цей конфлікт ? Читаю це все і не пойму , шо Сабадаш не може зібрати Слончака і Бурсову з Перінською і заморозити конфлікт ?

  9. кавалер 09.07.2017 at 16:14

    Люда петрівна , розкажи як ти відсудила общагу , яка справа і у якому суді . і скажи чому люди досі не можуть приватизувати квартири . а ?

  10. Земельний магнат 10.07.2017 at 07:16

    Людмила петрівна, ви дійсно чекаєте що вам слончак щось відповість? Максимум на що він здатен, ПРОМИЧАТИ щось на камеру Пекарським, щоб його дибілкуватість бачило усе місто, як вже було по стугнянському парку. Людина, яка все життя пхає тільки в один рот, не здатна допомагати людям.

  11. Бурсова Л.П. 10.07.2017 at 08:54

    Кавалеру: зазначені громадяни просто не хотіли приватизувати кімнати разомз усіми іншими мешканцями гуртожитків Володимирська -45, 64. Всі інші питання, якщо цеВасцікавить поясню при зустрічі

  12. кавалер 10.07.2017 at 10:32

    Для чого Сабадаш натравлює Бурсову на Слончака ? Слончак служив вірою і правдою, може хтось не захотів поділиться

  13. admin 10.07.2017 at 10:54

    кавалеру — по великому рахунку конфлікт не між Бурсовою та Слончаком. Це конфлікт між групою дерибанщиків і мешканцями міста...

    І Сабадаш тут ні до чого. На нашу думку, зупинити це протистояння нікому не під силу. Принаймі до того часу, коли буде відновлена справедливість і порушники отримають по заслугам, Хоч би в моральному чи політичному плані — позбавити депутатства та перекрити їм шлях до нього в майбутньому...

  14. Бурсовп Л.П. 10.07.2017 at 13:38

    Шановний кавалер, а причому тут міський голова? Конфлікт зі мною розпочав Слончак, то листівки про Рудаса, якого я начебто вигнала, порозкидав на моїй дільниці. То в прокуратуру написав, потім а поліцію. Я дійсно не звертаю уваги на його писанину повністю неадекватну. І ще раз наголошую, якщо я порушила права Слончака тим, що мене включено в комісію по парку Стугна, нехай звертається в суд. Я судилась з пок.Гордієнком, Рудасом, Сабовим.Всі суди мною виграні.Так що будь ласка не вмішуйте В.І.

  15. Гість 10.07.2017 at 16:07

    кавалеру — ну і насмішили ви усіх, ХА-ХА-ХА. «Слончак служив вірою і правдою» Кому служив??? Ви шо зглузду з"іїхали. Так служив сам собі, шо наслужив більше 150 земельних ділянок, куди не плюнь, як не кума його земллю продає, то продавчиня з магазину то офіціантка, та не по одній, а по декілька відразу. А ще так услужував він сам собі, що приватизував найкращі об"єкти комунальної власності міста. Ось і зрозуміло як за одну депутатську каденцію збагатився наш великий комбінатор Шульц, який зараз свої старі гріхи списує на кольшнього мера. Так і з теперішнім буде.

  16. кавалер 10.07.2017 at 19:28

    Шановна Бусова Л.П. так вилюдина яка переграла і Сабова і Рудаса, зараз вирішили зїсти Слончака, тут головне не вдавиться . Бо якщо у вас не все чисто то ответкп може бути не такою дебільною

  17. кавалер 10.07.2017 at 19:29

    Ми люди лише радіємо коли ви гризетеся

  18. Батько 10.07.2017 at 22:20

    Головне кавалер, вашому Слюнчаку не вдавитися своіми землями та махінаціями з комунальним майном!!! Як кажуть старі люди- будеш істи в один рот- неодмінно вдавися!!! Вже з пельки пре, а він не заспокоіться чортило!!!

  19. впля 10.07.2017 at 22:32

    Я напсада текст про слончаа і бурсову , чого йлго немає?

  20. admin 10.07.2017 at 22:53

    впля — ви «напсади» текст, але забули нам відправити...

  21. Таня 10.07.2017 at 23:53

    Згодна з ГОСТЕЮ ...А ще хочу добавити,що ТОЙ чи ТА ,які писали йому (Слончаку) запит ( бо він не здатен і цього написати) в поліцію є тупорилою людиною, яка зовсім не володіє ситуацією по приватизації кімнат в гуртожитках, не має уявлення які об'єкти відносяться та мають назву "цілісний майновий комплекс ". А саме трагічне в цій ситуації те, що такі обділені розумом люди,як Слончак та його писар (ка) вводять в оману людей, які звертаються до них за «допомогою», а вони їх використовують та ще й на...ть

  22. Дама 11.07.2017 at 17:18

    Головне як сашкові наймити з усіх сил намагаються шкандаль робити. Та не вийде злинять Сашку: Свобода вже позов в суд підготувала , бурсову залучили,доказів достатньо держись слончак за кавалера.

  23. валя 11.07.2017 at 18:11

    Я почитала відповіді і трохи розібралася у чому суть , Бурсова Л.П. дійсно допомогла кільком особам приватизувати кімнати , але тепер через це міська рада не може зареєструвати право власності на гуртожиток як цілісний майновий комплекс ,бо кілька осіб уже є власниками кімнат . тобто треба щоб було так, міськрада реєструє право власності на весь гуртожиток як цілісний майновий комплекс а потом надає право власності на комнати людям , усім хто має на це право , усім а не як зробила Бурсова лише обраним і то як кажуть ці люди не бесплатно . Але тепер зареєструвати гуртожиток як майновий комплекс за міською радою не можливо , от і все, про що у начальника упрпвління жкг джуринської є офіційна відповідь.

    У Слончака юристи з Києва ,які на відміну від Бурсової Л.П. та її карманнлго юриста Богдана-наркомана чудово у всьому розібралися , а ви адмін покажіть витяг на право власності на гуртожиток Васильок за міською радою . якщо для всіх відомо що гуртожиток Васильок комунальна власність то покажіть документ, чи я дебіл шо прошу підтвердження ваших слів адмін ? Слончак не святий , але може не стоїть його дебілом називать ? Подивимось щр на це скаже прокуратура області

  24. Киця 11.07.2017 at 21:39

    Прокурвтурв області скаже теж саме, щой Первак, а автору цієї писанини Ірині Майстер рекомендую краше читати закон

  25. Марія 12.07.2017 at 06:49

    Слончак величезний ЖЛОБ ніколи не найме собі толкового юриста, вдавиться, а не заплатить гроші за плслуги. А щоб читати закон, то треба мати мозки в голові, а не носити іі для зачісок! Так що Слон відпочивай!

  26. валя 12.07.2017 at 12:55

    Я з вами не согласна пані марія , Слончак 20 років був керівником на різних роботах , всі хто з ним працював теж нормально заробляли.

    Кстаті Слончак і з Боровиком робив, і підтримував грошима коли треба було . Адмін, що скажете ? Було таке ? Слончак колись давав вам гроші на розвиток ГО рідне місто? Бо він каже що давав , і каже що до вас відноситься з повагою

  27. Дама 12.07.2017 at 16:00

    Я теж провела розвідку та з'ясувала наступне: «валя» рівень керівник управління, терміни які вживаються, неповна обізнаність щодо отримання приватизації мешканцями гуртожитків по вул. Володимирська-45 та 64 вказують на працівників управлінь, які зобов'язані були зробити документи для отримання свідоцтв про право власності міській раді.Насамперед це управління економіки та власності бувший керівник Сіра відома в місті особа, людина Іващенка, яку ніхто не зміг вигнати за численні зловживання.Подумайте, чи потрібні були цій людині якісь свідоцтва на якісь гуртожитки якимось бідним людям, коли у неї приватизація, оренда всіх приіщень, земель.Чи відомо вам, навіть золоті монети їй платили за сприяння оренди. Ці люди і зараз прцюють. Потім юридичний відділ на прийомах казав людям з гуртожитків, що все вирішить інше управління- УЖКГ, але віз і нині там. Якщо комусь хтось платив подавайте до поліції. А Слончак як депутат ноги в руки і вперед з усіма юристами людям допомагати отримати право власності, як великий спец по приватизації земель громади , тепер попрацюй на громаду, а не скидай свою роботу на інших , то привик гроші лопатою грести.Ось найняв за 500 грн. адвоката, нехай вони допоможуть людям, у яких є право з приватизацією, швидко перестанеш безтолкові речі в поліцію писати.ПРОШУ СЛОНЧАКА ВІДПОВІДЬ ПОЛІЦІЇ ВИКЛАСТИ. Всі зрозуміють де брехня слончакова та найманих «адвокатів» — начальників управлінь.

  28. admin 12.07.2017 at 16:20

    валі — як бачите, у нас на сайті кожен може висловити свою думку, І той, хто за Слончака, і той, хто проти нього. На жаль, такої можливості на інших васильківських інтернет ресурсах немає. Може завтра буде.

    Стосовно вашого запитання до мене. Так, Олександр Олександрович замовляв певну кількість бюлетенів ГО «Рідне місто» з матеріалами, які він надавав або просив підняти в них певні питаня.

    Оскільки ви маєте змогу спілкуватися з О.О. безпосередньо, запитайте в нього, що то були за матеріали. Може він не захоче говорити з вами на цю тему. В такому разі ми не хотіли б його підставляти...

  29. валя 12.07.2017 at 19:26

    Анатолій Палич , ви ж були у гарних відносинах із Слончаком навіть коли він був головою земельної комісі часів Іващенка. Навіть тоді не писали про нього брехню , а коли він у вас просив оприлюднить на когось компромат , ви йому казали що брехню не оприлюднене . Слончак каже що вас поважає і зараз , але не може зрозуміти чому ви почали називати його дебілом і оприлюднювати брехню про нього .то ви і до цього часу вважали його дебілом ? Просто використовували у своїх цілях ? Палич а що змінилося ? Ви ж обіцяли , як каже Слончак , що брехню оприлюднювати не будете , ні на кого, а тут образи на Слончака, йому вже років 60, а вам напевно більше , діти , внуки . Є ж якась мораль , порядність . А що поганого зробив Слончак як депутат цього скликання ? Що ? Може те, що просив свою фракцію підтримувати всі питання які просив Сабадаш ? Чи що ? А тепер знайшли інших угодників, то можна зливати Слончака ? Ірину купили та Сіранчука , тепер Бруква лягла , Лущик здалася за ділянку на Пісках . А чи не те саме було при Іващенку? А що із вашим запитом до народного депутата про вкрадені 5 мільйонів керівниками тепломережі ? Якось дивно виглядає , що коли Слончак перестав голосувати за списання боргів тепломережі його почали топити за те, що його донька купила ділянку ? Слончак каже йому перед початком спецоперації по ди кредитації партії батьківщина , через його рідних навіть запропонували посаду заступника , знаючи що він відмовився , бо прийдеться скласти мандат депутата . Це такі ігри чекістів-ментів , які ви можливо покриваєте?

  30. admin 12.07.2017 at 19:56

    валі — якщо бути точним, то Олександра Оександровича «дебілом» я не називав. А заява, яку він підписав дісно є «дебільною». Потрібно дивитись, що підписуєш. Чи не так?

    Ви, очевидно, знаєте, що наш формат не дозволяє нам впливати на зміст коментарів. До-речі, ми їх не блокуємо даємо можливість кожному висловити свою думку, якщо вона і не співпадає з нашою.

    Наша власна позиція — в тексті під заголовками.

    Щодо того, що всі всіх зраджують — то для Василькова це не новина.

  31. валя 12.07.2017 at 21:21

    Шановний Анатолій

    Дякую за розміщення питання та відповідь. Ми ще памйатаємо як усім містом обрали вас мером , нажаль тоді громада не вістояла свій вибір, за що поплатися, але з усією повагою ви не повненістю відповіли на мої питання .

    А саме що змінилося у ваших відношенняз із Слончаком? Члму змінилась ініорммацвйна політика до ноьго ? Чому називаєте його дебілом ? Якщо пише листи в інтересах виборців , просять люди на округу щоб писав , той пише , що тут поганого чи дебільного ? Знажте як помогти людям то підкажіть , а не ображайте , будьласка.

    • Дама 13.07.2017 at 09:37

      Чого замовк «валя», думаєш ми не знаємо хто ти , для людей — чиновник міської ради, який за 50 у.є. продався слону, по інших питаннях ти і по 300 грн. брав на заправку авто. Твоє хоббі анонімки на людей строчити. Вважаю всі впізнали — це ...... .......... світило

  32. Друг 12.07.2017 at 21:43

    валі- почитаєш ваші коментарі, і складається враження що у слончака ось — ось крила проріжуться, святий прямо, а його бідного усі зливають! Краще хай вам правду розкаже, і про відносини з мером, і діючим, і колишнім, як шантажував обох. Ви правильно валя пишете, 60 років, діти, внуки, прийшов час покаяння. Щодо його фракціі, скажу так, що там люди думаючі, на відміну від Слончака , і повірте валя, Лущик Любу ділянкою не здивуєш, і Сіранчука за сто доларів не купиш, так що не пишіть дурниць про нормальних людей! Щодо того що Сабадаш про щось просив Слончака, то нехай негідник у покаяніі розповість як не так давно намагався злити Бріка та зайняти його місце, як намагався очолити ЖЕК , зливши Бардиса! ( прикриваючись при цьому фракцією)ЦЬОГО валя ви не ЗНАЛИ! А ще валя, запитате у нього, скільки він своім паскудством покалічив людських доль! Щодо використання людей, валя , то так як робить це Слончак ще повчитись треба, подивіться тільки як Сергія Сергієнка підставляє, та інших молодих депутатів по земельним питанням. А ще валя, скоро буде ОПРИЛЮДНЕНА інформація про УСІ!!!!!! ЗЕМЕЛЬНІ ділянки Слончака, яких понад 150 тільки по місту . ХТО, ЯК КОЛИ і На кого іх оформляв. Про « ЗАКОННУ» приватизацію СЛОНчаком об'єктів комунальноі власності! Буде ДУЖЕ валя цікаво. І детальніше валя, будь -ласка про ігри чекістів-ментів напишіть, цікаво просто...

  33. Алиса 13.07.2017 at 01:50

    Валя! А що не дебіл? Нехай розкаже як він вчився перебиваючись з двійки на трійку і хто йому робив контрольні роботи, коли він вчився. Ви хоч одне інтерв'ю його чули — бе-ме-бе і більш нічого не зрозуміло. А знаєте чому? Тому що його словниковий запас прирівнюється до"0".

    Відбілити цього унікума вам не вдасться, тому що він думає тільки про одне-як обікрасти Васильківську громаду. Чи чому він постійно в компанії з членами земельної комісії треться?

    А ви мабудь якась приближена до нього особа, що захищаєте і цілуєте його в одне місце. Тому як цього «гада» все місто знає, як не хорошу людину (були інші слова, але стримаюсь)

    Йому в Країни Саудівської Аравії треба переїхати, нехай там спробує щось вкрасти, чи оформити на підставних осіб, там за крадіжку йому б не тільки пальці і руки повідрубували, а ще й підвісили вже давно.

  34. Думка 13.07.2017 at 09:32

    "Ви ж обіцяли , як каже Слончак , що брехню оприлюднювати не будете , ні на кого, а тут образи на Слончака, йому вже років 60, а вам напевно більше , діти , внуки ". Кстаті Слончак і з Боровиком робив, і підтримував грошима коли треба було . Адмін, що скажете ? "

    Чого тут дивного, коли близкі та рідні люди захищають діда-депутата, очільника місцевогоБЮТу. Коли Адміну вказують привселюдно, що робили компроментуючі замовлення на опонентів та платили за послуги гроші, то можна зробити підсумок, що таким чином робилися далеко непорядні вчинки.

    Кожен в місті запитує звідки у Сан Санича такі статки, він же не золоту «жилу» відшукав, а доїть зі своєю кишеньковою місцевою партією васильківську комунальну власність громади. Тому на відміну від інших має магазини, ресторани та земельку. Сан Саничу далеко до того щоб зрозуміти з якою повчальною ціллю піднімає Адмін питання. Сан Санич, часи інші настали...

  35. Бурсова Л. П. 13.07.2017 at 11:42

    Валі, калеру, Слончаку, Богдану Івановичу. Довожу витяг з Постанови Вищого господарського суду України:"цілісний майновий комплекс є господарський об'єкт з завершеним циклом виробництва продукції ( робіт, послуг) з наданою йому земельною ділянкою, на якій він розміщений, автономними інженерними комунікаціями, системою енергопостачання".Ст 4 ЗУ «Про оренду державного та комунального майна».Гуртожитки відносяться до об'єктів державного житлового фонду України. та перебувають у віданні місцевих рад. Ст. 4, 5, 6 ЖК. В коментарях валі, а також і заяві Слончака ( як співпали знання вроді би різних людей) звучить наступне:"сьогодні цілісний майновий комплекс нікому не належить, що створює ідеальні умови для зловживань в питанні розподілу соціального житла".Знання найнятого юріста « з Києва» як і самого заявника на рівні 3 класу школи для «обдарованих дітей» і підозріло співпадають. Це явно видно не обов'язково бути чекістом або ментом, як пише про це валя. Навіщо писати явний бред. Когось хотілось оббруднити, але показали себе у красі « знатоків законів».А тепер по суті: якщо б депутат Слончак дійсно « заслужений вірою та правдою» та хоче довести це всім мешканцям, нехай зробить екпертизу почерку на заявах (яких дуже багато на виділення земель громади мабуть їх і буде не менше 100) таким чином і доведе, що він не писав або писав всі заяви, в т.ч. по парку Стугна , за який дуже вболіває Б.І.

  36. киця 13.07.2017 at 13:01

    Люлмила Петрівна молодець , всіх на місце поставила

  37. Ігор 13.07.2017 at 14:42

    Люди на базарі кажуть, що був такий період в житті шульца, коли він багатьох підтримував у боротьбі проти своїх конкурентів. Говорять навіть і таке, що саме Шульц доклав максимум зусиль, щоб із БЮТу вигнали з ганьбою Толіка Семенця. Толік мав тоді величезний вплив на хід голосування на сесіях — 22 підконтрольних депутата. Підтримав Шульца також Іващенко, доручивши Мосійчуку написати статтю у вечірньому Василькові під назвою «22 Семенця, або як стають уБЮТками» І найцікавішим моментом стало те, що за заслуги в «потоплєнії» Семенця, Іващенко віддячив Шашулику посадою голови земельної комісії, після чого власне і розпочався небувалий і тотальний дерибан землі в місті.

    Так що гнида Слончак має відповідати не тільки перед людьми за свої злочини, а й перед державою за злочини проти держави. І вигнати цю паскуду з ганьбою з депутатського корпусу недостатньо. Конфіскація майна нажитого злочинним шляхом і притягнення до відповідальності подонка, щоб іншим не повадно було, оце діло!

Добавить комментарий

Имя *
E-mail *
Сайт

Это не спам.