Що відбувається з «Тепломережею»? (Оновлено 23.06.12)

Поділитись:
FacebookVKOdnoklassnikiGoogle+

Сьогодні в другій половині дня представниками виконавчого комітету було здійснено спробу втрутитися в роботу контрольно-ревізійної комісії, яка закінчує свою перевірку в КП «Васильківтепломережа». За словами співробітників КП у приміщення, де знаходилися перевіряючі від КРУ зайшли невідомі особи у супроводі працівників Васильківського виконкому і попросили їх вийти. Силами співробітників КП виконкомівців видворили з приміщення для того, щоб КРУ в спокійній обстановці закінчило свою роботу.

Неофіційно співробітники КП «Васильківтепломережа» кажуть, що виконкомівці привезли на робоче місце «нового керівника з м.Буча». КРУ працює з 10-травня і вже виявило багато недоліків у роботі даного підприємства. Хоча звіти по робочій вертикалі КП надсилає бездоганні.  Також, нам повідомили, що місто має 16 млн.гривень заборгованості за теплоносії.

Як відомо, за поданням НКРЕ було звільнено з посади та порушено карну справу проти колишнього директора КП «Васильківтепломережа» Володимира Грушки. Підставою для порушення стало невиконання розпоряджень НКРЕ та несанкціоноване встановлення тарифів для населення, які майже на 80% перевищували гранично-допустимі для міста Василькова.

Поки що без коментарів подаємо документ з яким приїхали представники вионкому. В ньому фігурує компанія ТОВ «Сатекс Ай.Ті» (ЄДРПОУ 35282164), доцільність участі якої в організації роботи КП «Васильківтепломережа» поки що незрозуміла.

Дані обставини ще доведеться з'ясувати. Отже, далі буде...

Оновлено 14.06.12

Сьогодні о 7:30 біля приміщення КП «Васильківтепломережа» відбулося позачергове засідання профспілкового комітету підприємства. На комітеті його членами одноголосно прийнято рішення, текст якого ми подаємо нижче.

Після закінчення зборів до управління КП «Васильківтепломережа» прибули заступники Васильківського міського голови Скиба О.С. та Березовський В.І., які представили колективу підприємства нового директора. Людей цікавило питання, чому звільнено попереднього директора Володимира Грушку, який перебуває на лікарняному?
Перший заступник Скиба відповів, що Грушка на лікарняному не перебуває і його звільнено згідно відповідних пунктів контракту.
Коли люди запитали, за що конкретно звільнено Грушку, Скиба відповів, що умови контракту є конфіденціальною інформацією і він не має права їх розголошувати.
Співробітників відповідь Скиби не задовольнила, оскільки в квітні відбувалися збори підприємства, на яких виконком дуже хвалив Грушку і зненацьке відсторонення директора від обов'язків виглядає, при наймні, незрозумілим. Скиба на це запитання відповіді не надав.




Представники трудового колективу КП «Васильківтепломережа» викликали міліцію, яка протягом двох годин жодним чином на виклики не відреагувала.
Наскільки нам відомо, колектив підприємства також звернувся в прокуратуру.
За повідомленнями працівників КП «Васильківтепломережа» місцеві бюджетні підриємства заборгували їм 4,3 млн.гивень, а сам міський голова уже протягом двох років не повертає в статутний фонд підприємства 2 млн.гривень.
Здається, відповіді на питання співробітників, мотиви прихованих робочих нарад за закритими дверима та небажання самого мера-корупціонера належним чином представити нового керівника проявилися самі собою.

Що говорять співробітники КП «Васильківтепломережа» Ви можете послухати ТУТ

Публікації по темі:

Валерій Саратов: «Тарифи у Василькові підвищено незаконно!»

Оновлено 18.06.12

Співробітники КП «Васильківтепломережа» майже одноголосно стверджують, що директор підприємства Володимир Грушка звільнений з посади незаконно, оскільки на час звільнення перебував на лікарняному. В коридорах підприємства також побутує думка, що виконком, а конкретно Олександр Скиба мав домовленість з Грушкою звільнити його за згодою сторін. Однак вдався до рейдерства і нав'язав невідомо звідки привезеного нового керівника на прізвище Брік Валерій Ізославович.
До кінця останнього тижня про дану людину взагалі не було нічого відомо і кандидата на посаду одного з стратегічних Васильківських комунальних підприємств взагалі ніхто належним чином не представив ані загалу, ані співробітникам «Васильківтепломережі».
Ми ж подаємо лист непрацездатності, в якому вказано, що Володимир Грушка в період з 10 по 18.06.12 перебуває на лікарняному.

Оновлено 23.06.12

18.06.2012 на ранковому орієнтуванні представників виконкому та керівників відділів та комунальних підприємств загалу було представлено нового очільника КП «Васильківтепломережа» Брік Валерія Ізяславовича. Раніше пан Валерій очолював виробництво ТОВ «Укрвермикуліт».

Що відбувається з «Тепломережею»? (Оновлено 23.06.12): 18 комментариев

  1. Виталий 13.06.2012 at 20:48

    Иващенко избавляется от "СВОИХ " Мосийчук пошёл первый, на очереди Грушка ,Ларин И Т.П. Члены Иващенковской команды !! ! Сам ИВАХА В НАРДЕПЫ сегодня у ПРесежнюка Место в списках ПР покупает !!! Говорят не скупится — свобода дороже ! ! !

  2. Небайдужий 13.06.2012 at 22:12

    «ТОВ «Сатекс Ай.Ті» (ЄДРПОУ 35282164), доцільність участі якої в організації роботи КП «Васильківтепломережа» поки що незрозуміла?» А що тут незрозумілого? Іде тупе відмивання бабок. Тепер наш ДЕК буде переганяти гроші в ТОВ «Сатекс Ай.Ті", за юридичні чи ще якісь незрозумілі послуги по консультації. А всього навсього потрібно розігнати начальників ЖЕКа: Ларіна, Саламатова, Паджакідзе, а разом з ними і всю банду на чолі з бізнес-мером.

  3. Петро 13.06.2012 at 22:33

    Ще одне підприємство, до безславної кончини якого доклали руку бійці із «каманди» Поповича – це Васильківське БМУ-40. Повноцінне, рентабельне підприємство, силами якого за 25 років побудовано у місті не один десяток промислових, адміністративних та житлових об’єктів; підприємство, яке налічувало близько 380 зовсім непоганих працівників, раптом стало збитковим, а врешті-решт – збанкрутіло…

    Так, були невеселі 90-ті роки, в країні відбувались не зовсім приємні та прогнозовані речи, але тут зовсім інша історія. Васильківська міська влада легендарної каденції Валерія Поповича, за допомогою його вірних підручних, без вагань та докорів сумління, тупо пограбували нещасне БМУ, не сплативши йому за виконані роботи та матеріали на будівництво школи № 4. І сума боргу ця зовсім немаленька – 450 тис. грн. (це 1998—1999 рр.) Що це? Випадковість, свідоме доведення до банкрутства чи просто «безвідповідальність»? Але, якби то не було, факт невиплати заробітної плати працівникам БМУ у загальній сумі 110 тис.грн можуть підтвердити ті самі робочі та співробітники управління юстиції міста. Далі – заборгованість по податках до пенсійного фонду та інших в сумі близько 100 тис.грн. Потім – скарги робітників, розслідування прокуратури, ганебна процедура банкрутства, а Попович і К – знову молодці!

    Хочеться запитати, як у відомому анекдоті: « И эти люди запрещают мне курить?!»

    Хто там у «Рідному місті» великий експерт з житлово-комунальних питань? Це не той дядька, що був поруч із Поповичем у «незрозумілих» ситуаціях із комунальним майном? Це не його стараннями розбиті вщент БМУ-40, ракетний завод з усіма підрозділами та соц. базою? Мабуть ні, це не він…це зовсім інша людина: перефарбований, підстаркуватий, горезвісний, відставний, давно відслуживший своє, дідуган.

  4. Ласточка 14.06.2012 at 03:32

    І що ж насправді відбувається з КП «Васильківтепломережа»?

    13 червня 2012 року, вранці, на початку робочого дня, на підприємство без надання будь-яких документів та посвідчень, направлень, прибули представники органу місцевого самоврядування з невідомими особами ніби то з цілью перевірки, відповідно до Рішення сесії Васильківської міської ради від 01.06.2012 року «Про створення робочої групи по аналізу ефективності комунальних підприємств м.Васильків». Головний бухгалтер звернулась з проханням до представників, перенести дану перевірку на 18 червня 2012 року в звязку з тим, що на підприємстві з 10 травня по 18 червня 2012 року працює перевірка Державної фінансової інспекції в Київській області і всі документи, які стосуються фінансової діяльності підприємства знаходяться в опрацюванні ревізією. Дане законне прохання, чомусь дуже обурило прибувших на підприємство осіб.

    Представники підприємства звернулись з проханням надати направлення на перевірку та документи, що посвідчують особи і їх повноваження, та обовя’зкові плани перевірки. Але дана законна вимога була зустріта вороже і прохання залишилось без задоволення. Не залишивши ніяких документів на підприємстві, не зареєструвавшись в книзі реєстрації перевірок, з дозволу заступника директора, вище вказані представники поїхали оглядати найбільші та найрентабельніші котельні міста Василькова (Декабристів,3, в/м №11, котельні по вул. Фрунзе).

    Відповідно до п.4 вище вказаного рішення, Васильківська міська рада залучила до участі в розробці програми та надання консультаційно-консалтингових послуг на договірних засадах субєкт підприємницької діяльності ТОВ «САТЕКС АЙ.ТІ», код ЄДРПОУ 35282164. Переглянувши інформацію в інтернеті щодо даного товариства і відповідно до короткої довідки: «Компанія зареєстрована 2008-05-15 реестратором Виконавчий комітет Васильківської міської ради. Керівник організації – Поболов Олександр Вікторович. Компанія Товариство з обмеженою відповідальністю «САТЕКС АЙ.ТІ» знаходиться за адресою Київська обл., м. Васильків, вул.Володимирська, буд.132, основним видом діяльності являється «Оптова торгівля іншими непродовольчими товарами споживчого призначення, Н.В.І.Г». Який саме ефективний аналіз роботи комунальних підприємств м. Василькова може зробити дане товариство – велике питання і які цілі цієї компанії відносно КП «Васильківтепломережа» та майна, яке знаходиться на балансі підприємства, коли основним видом діяльності ТОВ є оптова торгівля непродовольчими товарами?

    По закінченню робочого дня, в 17-оо і при відсутності другої посадової особи – головного бухгалтера, відповідальної за збереження фінансово-господарської документації на підприємстві і яка саме в цей час, відповідно до посвідчення про відрядження, брала участь у засіданні Апеляційного адміністративного суду в м.Київ, тобто відстоювала інтереси не тільки КП «Васильківтепломережа», але й громади м. Васильків щодо протиправності дій органу владних повноважень (неправомірні дії податкової інспекції), представниками органу місцевого самоврядування в особі двох замісників міського голови — Скиби О.С. та Березовського В.Г., які прибули разом з невідомими особами, було скоєно грубе втручання у фінансово-господарску діяльність підприємства шляхом порушення охоронюваних законами та Конституцією України прав комунального підприємства та його працівників щодо ведення такої діяльності.

    Основним намаганням вищевказаних осіб було вилучення, без будь-яких пояснень печатки підприємства та фінансових і установчих документів. І все це відбувалось в присутності ревізорів , яких також фактично змусили покинути підприємство. Після того, як ревізори покинули підприємство, протиправні дії представників власника продовжились. Були опечатані печаткою юридичного відділу Васильківської міської ради Київської області, без будь-яких законних підстав, кабінет відсутнього головного бухгалтера, відсутнього (перебуває на лікарняному) директора.

    Тобто, з точки зору підприємства, деякими представниками органу місцевого самоврядування міста Васильків проводиться спроба рейдерського захвату комунального підприємства – власності територіальної громади. Навіщо?

    Можливо, основна ціль місцевого органу самоврядування — так і не погасити заборгованість розміром в 7 мільйонів гривень за отримані послуги теплопостачання шляхом підведення до банкрутства стабільно працюючого підприємства чи продати власність громади приватній особі?

    За 10 років роботи КП «Васильківтепломережа» фактично без будь-якої допомоги (фінансування) з боку органу місцевого самоврядування, вкладало великі кошти у збереження та відновлення майна, що надано підприємству в оперативну аренду. З вини підприємства жодного разу не було зірвано опалювальний сезон у місті, всі аварії ліквідувались своєчасно і за власний рахунок. Крім того, за цей період комунальне підприємство стало одним з кращих підприємств галузі, про що свідчать відзнаки керівних органів державної влади.

    Трудовий колектив рахує, що це заслуга, в першу чергу, працівників підприємства, які бездоганно, з року в рік і за будь-яких обставин виконують свої обов’язки. Колектив підприємства не заслуговує такого незрозумілого відношення до себе.

    В даний час виникає питання: Чи не стало підприємство заручником чиєїсь політичної гри або непомітної спроби дерибану комунального майна, що є власністю територіальної громади під благим наміром, для споживачів міста Васильків, ніби-то з метою оптимізації тарифів на житлово-комунальні послуги? Що таке оптимізація? Всім відомо, що комунальне підприємство не може втручатись в державну політику формування ціни на газ та електроенергію, що є основною складовою теплової енергії.

    Остаточні результати сподіваємось дізнатися 14 червня 2012 року о 8 годині ранку біля адмінбудинку КП «Васильківтепломережа». Сподіваємось, що це не буде останнім днем роботи підприємства.

    Колектив підприємства

  5. Илья 14.06.2012 at 10:31

    С.Г. Иващенко как бизнес- мер и здесь решил нажиться- ПРОДАТЬ Васильковскую тепло сеть! Господа оппозиционери- СЛУХИ О СКОРОЙ «КОНЧИНЕ» ИВАЩЕНКА сильно преувеличени!!!А ви думали "кончилась "земля в Василькове Иващенко не найдет источник «дохода» в собственний карман?ОШИБАЕТЕСЬ!Ёще есть Водоканал и прочие коммунальние предприятия !А єто значит У БИЗНЕС МЕРА РАБОТИ НЕПОЧАТИЙ КРАЙ!!!

  6. admin 14.06.2012 at 13:05

    Ласточка! вдячні вам за пояснення.

  7. мешканець в/м 11 14.06.2012 at 20:57

    Шановні, читаючи ваші висловлювання по існуванню КП «Васильківтепломережа» так і постає питання, а навіщо тепломережа платила зарплату юристам підприємства та ін.консультантам? Куди дивилась посадовець Сіра Л.М ! Яка повинна була також моніторити встановлення тарифів тепломежерею! Хто не знає Закон України6 «Про місцеве самаврядування в Україні» ст.28 п.2) встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (КРІМ ТАРИФІВ НА ТЕПЛОВУ ЕНЕРГІЮ, ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ, ЯКІ ВСТАНОВЛЮЮТЬСЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ КОМІСІЄЮ РЕГУЛЮВАННЯ РИНКУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ), транспортні та інші послуги; то радимо його вивчити. Що головний економіст, чи бухгалтер підприємства здійснюючи розрахунки по новим тарифам не радятся з юристами? Чи як посадовці не читають нових змін у законах? Не віримо. То шановні на кого ви хочете перекласти свою вину за свою роботу по правильності розрахунків нових ТАРИФІВ НА ТЕПЛО? Коли Вам таке право не надоно було. Чи не знав Ваш директор? Все він знав, бо це питання тягнеться більше 5 років, коли ще приїздов Депутат ВРУ СІЛЬЧЕНКО. Тоді Грушко ссилався на державу, та її забезпечення населення газом. А на цей раз не вийло. І в суді до бійок вдавався, тільки люди зупиняли і не хотіли його слухати. Бо брехня надоїла. Де був колектив підприємства, коли свідомо порушувався закон і людям виставляли завищені тарифи? Шановні, де ви були, де була ваша громадянська позиція по відношенню до васильківчан? Вам не соромно. А тепер схаменулись. «ВОР ДОЛЖЕН СИДЕТЬ В ТЮРЬМЕ!» По рукам треба давати всім хто лізе до людської кишені. І так буде з усіма хто краде в населення і держави.

  8. мешканець в/м 11 14.06.2012 at 21:13

    "Сатекс АЙ.ТІ треба перевірити, яке відношення до діяльності КП «Васильківтепломережа» воно має. І чи має ліцензію на даний вид діяльності, яке воно взялося здійснювати по відношенню КП «Васильківтепломережа» у відсутність його директора чи ін.відповідальної особоби ? Коли на це має право КРУ різних рівнів, Антимонопольний комітет, НКРЕ, Держком по цінам. Це державні структури, які мають право здійснювати перевірки. В судах навіть до уваги не беруться якісь розрахунки, чи доводи, висновки даного ТОВ з обмеженою відповідальністю. Обмеженість говорить про те, що за свою діяльність вони не несуть відповідальності, то навіщо на нього викидувати гроші на вітер? Що це? Хіба це господарність. Куди не кинь оком одна бездарність, невміння працювати на користь громади. Одні танцюристи та спінози...

  9. мешканець в/м 11 15.06.2012 at 12:06

    По всей вероятности будет так, чтобы не отдавать деньги, переплаченные населением за услуги теплосети, исполком даст указание произвести реорганизацию даного КП, объединив его с каким-то другим КП, например водоканалом. Даное КП, получив новое название, будет давать отписки, что оно не является «правонаступником» и долгам ответственности не несет. А нужно чтобы несло! В ответе за все что у нас творится в этом направлении многие из равнодушных депутатов. Есть депутаты, которые работают на «громаду», а некоторые только ради благополучия своих семей, под которые создаются новые комунальные предприятия (А.Саламатов, В.Марков). Когда у нас на базе Рубикона, Пекарского можно телевещание и др. осушествлять. Какая-то хитроумная и непонятливая деятельность проводится и создаются рабочие места, далеко не под бедных людей. Когда как центры «зайнятости» переполненны, молодежи и др. населению негде утроится на работу? Почему не открываются заводи. Куда уехал знаменитый Васильковский молокозавод? Електробытприбор? и многое др? Разве это грамотно поставленная хозяйская деятельность в Василькове? Такое впечатление создается, что одни «бездари» руководят...а люди страдают.

  10. Петро 18.06.2012 at 19:36

    У листку непрацездатності Грушки В.М. випадково чи ні,відсутній діагноз «хворого». Неадекватні, а часом просто безглузді дії керівника «Тепломережі» підштовхують до думки, що у пропущеній графі повинна бути психічна хвороба.

    А цей «плач Ярославни» по «безвременно ушедшему» директору КП — повна фігня: стогнуть лише ті, хто відверто паразитував на тілі підприємства, у тому числі, за рахунок славнозвісних тарифів.

  11. Небайдужий 19.06.2012 at 21:51

    Ура!!! У нас у тепломережі новий керівник! Тепер взимку буде тепло не тільки у Іващенка та Ларіна, а може і нам перепаде трохи тепла. Але, я думаю її ( тепломережу) планують все-таки продати.

  12. мешканець в/м 11 21.06.2012 at 21:59

    Тепломережу ніхто не продасть, бо всі розуміють, що громадське майно треба зберігти. Люди цього не допустять. Ви уявляете, що таке постачання тепла населенню бізнесом?, Людина не обізнана в цьому питанні, сама від цього віхреститься і втече. Навряд чи захоче якийсь бізнесмен купити ту ситуацію, яку ми маємо на цей час.

  13. Сергийко 22.06.2012 at 17:55

    Мешканцю в/м 11:

    Грушка сдєлав своє діло — Грушка може уходіть!

    Саме так й планувалося — назбирати побільше грошей за незаконно встановленними тарифами, потім ці гроші перегнать невідомо куди й зоставить Тепломережу повним банкрутом з боргом в 14-18 млн. гривень, а потім на початку опалювального сезону швиденько «знайти вихід тіпа для інтересів громади» — просто продати монопольну організацію в приватні руки.І запевняю Вас — від бажаючих відбою не буде, бо цей приватник поверне собі проплачені гроші буквально за 3-4 місяця — бо Ви ж не сподіваєтесь що тарифи зостануться на тому ж рівні? в такому випадку й НКРЕ йому буде не указ — скільки захоче — так і назначить!Може счастливчик «випадково» буде й васильківчанином

    А наші депутатики його й підтримають — а що їм Тепломережа для громадян — у них 98% мають індивідуальне опалення в затишних особняках, а ще 2 % — ніколи не платили й платити не збираються — їх борги автоматом списуються через установленний термін.

    Так що — цьго й чекати?Можна й так! Але можна й діяти по іншому — кому цікаво -питайте!

  14. мешканець в/м 11 22.06.2012 at 22:31

    То як по-іншому? Тепломежеру не дамо продати. Не думаємо, що васильківчани це допустять. Бо більша частина населення користується цією послугою. Ви праві, що бізнес може назначити тариф, який порахує рентабельним для себе. Так, якщо це буде монопольне підприємство у місті, то воно повинно буде контролюватись, як монополіст іншими відповідними «організаціями», якими ви знаєте. Борги населення простого автоматом не списуються, подаються на розгляд суду. Може кому із рідних та знайомих списують. Нажаль не всі депутати працюють для своїх виборців. Але виборці їх самі вибрали.

  15. мешканець в/м 11 22.06.2012 at 23:19

    Радимо ознайомитися з контролюючими органами:ПАМ’ЯТАЙТЕ! Кабінет Міністрів України вже затвердив критерії розподілу суб’єктів господарювання за ступенем ризику їх діяльності і відповідну періодичність проведення планових перевірок для наступних органів контролю:

    — Державна інспекція цивільного захисту та техногенної безпеки;

    — Державна інспекція з контролю за цінами;

    — Національна комісія з питань регулювання зв’язку України;

    — Державна екологічна інспекція і Державна геологічна служба;

    — Державна інспекція з експлуатації електричних станцій і мереж;

    — Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії;

    — Державний департамент пожежної безпеки;

    — Міністерство транспорту та зв’язку України (стосовно залізничного транспорту);

    — Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації;

    — Міністерство економіки України (сектор з питань банкрутства);

    — Пенсійний фонд України;

    — Головна державна інспекція на автомобільному транспорті (Головавтотрансінспекція) Міністерства транспорту та зв’язку України;

    — Комітет контролю за наркотиками; Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів; Державна служба лікарських засобів і виробів медичного призначення; Міністерство охорони здоров’я;

    — Національна комісія регулювання електроенергетики України;

    — Державний комітет ветеринарної медицини;

    — Державна санітарно-епідеміологічна служба України;

    — Державна авіаційна адміністрація;

    — Державнвна пробірна служба;

    — Державна служба з карантину рослин.

  16. мешканець в/м 11 22.06.2012 at 23:59

    Так що і бізнес можна контролювати. Для монополій існують контролюючі органи, а саме:Повноваження Антимонопольного комітету України

    Антимонопольний комітет України відповідно до покладених на нього завдань має такі основні повноваження, визначені Законом України «Про Антимонопольний комітет України».

    У сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ розглядає заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції; приймає розпорядження і рішення по справах і заявах; розглядає справи про адміністративні правопорушення, приймає постанови і перевіряє їх законність; перевіряє суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління і контролю за дотриманням ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції і при проведенні розслідувань по справах і заявах; вимагає від суб’єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління і контролю, їх посадовців і працівників інформацію, зокрема з обмеженим доступом.

    Контролюючи дотримання конкурентного законодавства, АМКУ призначає експертизу і експерта з числа осіб, які володіють необхідними знаннями для дачі експертного висновку; проводить огляд службових приміщень і транспортних засобів суб’єктів господарювання — юридичних осіб, вилучає або накладає арешт на предмети, документи або інші носії інформації, які можуть бути доказами або джерелом доказів у справі незалежно від їх місцезнаходження; залучає працівників внутрішніх справ, митниць та інших правоохоронних органів для забезпечення проведення розгляду справи про порушення законодавства про за хист економічної конкуренції, зокрема при проведенні розслідування; проводить дослідження ринку, визначає межі товарного ринку, а також становище, зокрема монопольне (домінуюче), суб’єктів господарювання на нім і приймає відповідні рішення (розпорядження); визначає наявність або відсутність контролю між суб’єктами господарювання.

    Здійснюючи цей напрям контролю, антимонопольні органи вносять до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування обов’язкові для розгляду подання по анулюванню ліцензій, припиненню операцій, пов’язаних із зовнішньоекономічною діяльністю суб’єктів господарювання; дають обов’язкові для розгляду рекомендації суб’єктам господарювання, органам влади, органам місцевого самоврядування, органам адміністративно-господарського управління і контролю по припиненню дій або бездіяльності, які містять ознаки порушень законодавства про захист економічної конкуренції, і усуненню причин виникнення цих порушень і умов, які їм сприяють; крім того, звертаються до суду з позовами, заявами і скаргами.

    У сфері здійснення контролю за узгодженими діями, концентрацією АМКУ має право розглядати заяви і справи про дачу дозволу, дачу висновків, попередніх висновків щодо узгоджених дій, концентрації, проводити дослідження за цими заявами і справами; ухвалювати рішення і розпорядження; вирішувати або забороняти узгоджені дії, концентрацію; вимагати інформацію, зокрема з обмеженим доступом, а також здійснювати повноваження, зазначені вище.

    У сфері формування і реалізації конкурентної політики, сприяння розвитку конкуренції, нормативного і методичного забезпечення діяльності АМКУ і застосування законодавства про захист економічної конкуренції Комітет має повноваження вимагати від суб’єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління і контролю, їх

    посадовців інформацію, зокрема з обмеженим доступом, необхідну для дослідження ринків, а також інформацію про реалізацію конкурентної політики; брати участь у розробленні і вносити в установленому порядку Президентові України і Кабінету Міністрів України пропозиції по законах і інших нормативно-правових актах, які регулюють питання розвитку конкуренції, конкурентної політики і демонополізації економіки, погоджувати проекти нормативно-правових актів центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління і контролю, які можуть вплинути на конкуренцію; давати обов’язкові до розгляду рекомендації і вносити пропозиції органам влади і суб’єктам господарювання по здійсненню заходів, направлених на обмеження монополізму, розвиток підприємництва і конкуренції, попередження порушень законодавства про захист економічної конкуренції, а також по припиненню дій або бездіяльності, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

    Прикладом реалізації останніх повноважень антимонопольних органів може слугувати їх дія при фактичному не-затвердженні деякими місцевими органами самоврядування графіків подачі гарячої та холодної води, внаслідок чого для деяких тепломереж і водоканалів створилися такі умови, при яких можливе зловживання ними монопольним становищем. Зазначені дії місцевих органів самоврядування кваліфікуються як бездіяльність, яка може мати негативні наслідки для споживачів. Тому їм на практиці вносяться рекомендації, обов’язкові до розгляду.

    Окрім зазначених повноважень АМКУ у сфері конкурентної політики, він взаємодіє з органами державної влади, органами місцевого самоврядування; узагальнює практику застосування законодавства про захист економічної конкуренції, вносить пропозиції по його вдосконаленню; приймає власні нормативно-правові акти у формі розпоряджень, з питань, що відносяться до його компетенції; здійснює офіційне тлумачення власних нормативно-правових актів, дає рекомендаційні роз’яснення з питань застосування законодавства про захист економічної конкуренції; вносить про позиції Президентові України, Кабінету Міністрів України, Національному банку України, приписи органам влади, органам місцевого самоврядування по зміні прийнятих ними нормативно-правових актів, які не відповідають законодавству про захист економічної конкуренції.

  17. Щорс 18.10.2012 at 07:50

    ПРОЕКТ

    ВАСИЛЬКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

    КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

    РОЗПОРЯДЖЕННЯ

    Про внесення змін до розпорядження № 191.1 «Про початок опалювального сезону в м. Василькові»

    Відповідно до „Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630, КТМ – 204 та у зв’язку з підвищенням середньодобової температури зовнішнього повітря :

    1. Призупинити опалювальний сезон 2012 року з 15 жовтня 2012 року.

    2. Припинити опалення в дошкільних шкільних закладах та закладах охорони здоров`я м. Василькова з 15 жовтня 2012 року.

    3. У разі пониження середньодобової температури нижче 8 градусів відновити опалювальний сезон у м. Василькові.

    4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Скибу О.С.

    Міський голова С. Іващенко

  18. Щорс 27.10.2012 at 23:55

    ЗАТВЕРДЖУЮ

    Міський голова

    С.Г.Іващенко

    Акт прийому-передачі справ та посади директора комунального підприємтсва “Васильківтепломережа»

    м. Васильків 25 жовтня 2012 року

    Цей акт складено на виконання Розпорядженням виконавчого комітету Васильківської міської ради № 194-К 11.06.2012 року

    Ми, що нижче підписалися,

    Грушка В.М.

    Директор КП «Васильківтепломережа»Брік В.І.

    Підписали цей акт про те, що при звільненні з посади директора КП «Васильківтепломережа» Грушки В.М, та призначенні директором КП «Васильківтепломережа» Бріка В.І. при передачі справ виявлено наступне:

    1. Статутні та інші документи, згідно з якими велась господарська діяльність комунального підприємства, знаходяться на підприємстві, згруповані за видами та зберігаються у відведених місцях.

    2. Бухгалтерська документація підприємства на момент передачі справ знаходилась в бухгалтерії і була доступна для ознайомлення.

    3. КП «Васильківтепломережа» станом на 12.06.2012. мало кредиторську заборгованість за спожитий газ з ДК «Газ України» в сумі 3704312,27, ПАТ «Київоблгаз» в сумі 12523740,41, та дебіторську заборгованість за теплову енергію в тому числі:

    — Бюджетні установи та організації в сумі 8318986,60 в розрізі по рівням

    — Державний бюджет – 3173649,39;

    — Обласний бюджет – 140554,42;

    — Місцевий бюджет – 4964664,71;

    — Районний бюджет – 40118,08;

    — Госпрозрахункові підприємства – 181781,75;

    — Населення+ЖБК – 5187210,65.

    В тому числі:

    — ЖБК – 619098,61;

    — Населення – 4568112,04

    4. Остання перевірка контролюючими органами а саме Державною фінансовою інспекцією у Київській області проводилася в червні 2012 року. Результати перевірки оформлені в акті Державної фінансової інспекції України Державної фінансової інспекції в Київській області від 25 червня 2012.

    5. 25 червня 2012 року наказом по підприємству № 234 на виконання вимог акту ревізії Державної фінансової інспекції для проведення інвентаризації було створено комісію та наказом № 299 від 23.08.2012 року зобов`язано провести ревізію до 24.12.2012 року. Оскільки інвентаризація ще не закінчена на даний час не має правових підстав та можливості викласти в даному документі висновок щодо відповідності аналітичного обліку фактичному стану.

    6. Печатка підприємства була передана 12.06.2012 року головним бухгалтером Горбаченко Л.В. директору Бріку В.І. у присутності першого заступника міського голови Скиби О.С, заступника міського голови Березовського В.І, Овчиннікова А.І, Кашуби Л.Г. та Галузіної О.П, про що був складений відповідний акт приймання-передачі печатки та інших бухгалтерських документів.

    7. Розкриття кабінетів директора, головного бухгалтера та бухгалтерії відбулося 12.06.2012 року у присутності директора Бріка В.І, заступника Овчиннікова А.І, юрисконсультів Кашуби Л.Г. та Галузіної О.П, про що був складений відповідний акт.

    8. Особи, які підписали цей акт передачі справ свідчать, що на момент передачі справ у них немає відомостей щодо наявності документів, які могли б свідчити про інші результати діяльності підприємства, ніж ті, які зазначені в бухгалтерській звітності та бухгалтерських регістрах.

    Підписи сторін:

    Грушка В.М.

    Директор КП «Васильківтепломережа»Брік В.І.

Добавить комментарий

Имя *
E-mail *
Сайт

Это не спам.