Що робити з «дерибанними» рішеннями ради...

Поділитись:
FacebookVKOdnoklassnikiGoogle+

Згідно ч.4. ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міський голова має право у п"ятиденний строк з моменту прийняття рішення міської ради призупинити його дію та внести це рішення в раду для повторного розгляду.

Рада зобов"язана у двотижневий строк повторно розглянути рішення, і тільки після підтвердження попереднього рішення двома третинами депутатів від загального складу ради, воно набирає чинності.

Проте, на нашу думку, є і інші правові підстави для того, щоб міський голова не підписував рішення ради. Правда, мова йде лише про рішення ради, які містять положення, що явно суперечать чинному законодавству України.

Так, ст. 19 Конституції України констатує, що «Правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов»язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України".

Ст. 6о Конституції України — «Ніхто не зобов»язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази ...".

 Як приклад, рада приймає рішення про виділення земельної ділянки за рахунок земель лісового фонду на основі сфальшованих документів. 

Разом з тим, на нашу думку, відділ юридичного забезпечення ради мав би звернутися в подібних випадках до правоохоронних органів з відповідною заявою з наданням документів, що стали підставою для прийняття такого рішення. Або звернутися до них безпосередньо після виявлення фактів порушень.

Хоч останнє проблематично, якщо зважати на сьогоднішній склад земельної комісії ради...

Що робити з «дерибанними» рішеннями ради...: 1 комментарий

  1. Коля С. 04.07.2017 at 16:15

    Вето, вето, а хто ж накладе те вето, якщо у всіх руки брали участь у цьому дерибані

Добавить комментарий

Имя *
E-mail *
Сайт

Это не спам.