Що робити, якщо твою вулицю перейменували?

Поділитись:
FacebookVKOdnoklassnikiGoogle+

 

Не хвилюйся, тобі не доведеться бігти, стрімголов, і міняти документи, в яких вказана адреса прописки. Згідно українському законодавству, не треба міняти ні паспорт, ні інші документи: свідоцтво про право власності, про право на спадок, договори купівлі-продажу, договори дарування і тому подібне. Усі документи залишаються такими, що діють.

Що стосується паспорта, то після перейменування вулиці міграційна служба в ньому проставляє відповідний штамп про те, що назву вулиці змінили на нову.  Правда, юристи відмічають, що гострої необхідності в штампі немає. Перереєстрація може проходити по мірі необхідності: під час заміни паспорта, оновлення фотокарток, зміна прізвища і тому подібне. Також бажано проставити штамп, якщо ти плануєш поїздку.

Документи на квартири, будинки, земельні ділянки, автомобілі і інше майно, в яких вказані старі назви, залишаються дійсними.  Проте, у разі купівлі-продажу, дарування  у місцевій раді можна отримати довідку про перейменування вулиці або копію відповідного рішення місцевої ради.

На підставі документів, що встановлюють право, із старою назвою вулиці і такої довідки нотаріус видає новому власникові документ, що встановлює право, з новою назвою вулиці.

А ось юридичним особам свої статути, швидше за все, доведеться оновити. Необхідно також внести відповідні зміни у відомості про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

Добавить комментарий

Имя *
E-mail *
Сайт

Это не спам.