Сабов?.. Краще б Неділько!..(оновлено 13.04.)

Поділитись:
FacebookVKOdnoklassnikiGoogle+

13.04.  За нашою інформацією, станом на сьогодні питання про те, хто очолить Васильківську міську партійну організацію «Руху нових сил», остаточно не вирішено. Крім того, є достатньо підстав вважати, що і Сабов, і Неділько її керівниками не будуть...

07.04.   Кажуть, що Васильківську міську парторганізацію від Саакашвілі очолює, чи очолить, Сергій Сабов.

На нашу думку, більш як дивний вибір! Невдаха міський голова, якого з тріском провалили на виборах васильківські виборці, колишній «замполіт — вихователь», безпринципний кар"єрист, політичний хмелеон — зрадник (вчора Порошенко — Кличко, сьогодні їх антагоніст Саакашвілі), демагог — одні слова, а діл, як «кіт наплакав»...

Краще б  вже депутат міськради Микола Неділько організацію очолив. Принаймі авторитету серед васильківців у нього більше, як у Сабова. Та й юрист, як не як!..

Сабов?.. Краще б Неділько!..(оновлено 13.04.): 11 комментариев

  1. Старий полковник 07.04.2017 at 18:39

    Очевидно, Серго Сабонідзе більш розуміється на грузинських справах ніж Мамука Неділідзе. Перший добре вміє танцювати лезгінку, готувати шашлик та пити хванчкару. А другий, виявляється, може тільки проголошувати тости)))

  2. виборець 07.04.2017 at 18:55

    Про більший авторитет Ви помилилися.Точнісінько так бігає по партіям, а юрист це точно ЯК НЕ ЯК. Хто більше заплатить тому і зіллє інформацію,васильківці це добре знають...

  3. Антивирус 07.04.2017 at 20:18

    Каков Мишико, такой и Письико.Оба — отработанный материал.Одно умение у них не отнимешь , так осваивать партийные денежки.

    Кстати, у # Сережкипатриотанапродажу детки все также — Нэньку из далека любят или уже за неимением денег взад вернулись?

  4. Акти Vist 07.04.2017 at 21:12

    Оце прочитав сьогодні у «дивного» колишнього мера заклики на сторінці у фб. Він вже буде відбудовувати школи у місті, а гроші просити буде у Президента. Куди той Саакашвілі дивиться? Це ж ненадійна людина, яка в свій час підставила багато людей, кримінальні справи до цих пір розглядаються, суди продовжуються...На сесії не ходить, як голова депутатської комісії взагалі не працював. Зараз він думає, що Саакашвілі його знов підніме на гору. Зніміть вже корону, пан Сабов! Другий раз Вам 108 голосів вже ніхто не подарує!!!

  5. Думка 08.04.2017 at 16:35

    С.Сабов з його амбіціями та недальновидністю в управлінні містом, знову принесе васильківцям розчарування та спад розвитку. Один раз невдало покерував в незаконний спосіб містом, то мабуть люди кажуть хватить висуватись в «мери». А Саакашвілі подумати, що місту непотрібні такі керівники.

  6. Акти Vist 08.04.2017 at 22:08

    Саакашвілі треба гарно подумати кого він позбирав у нашому місті, один невдаха мер, другий звичайнісіньке тріпло. Один любить носити корону на голові, другий ніколи не змириться з пустими карманами. З такими кадрами він може щось і набере, але до 5% явно не дотягне.

  7. Думка 13.04.2017 at 22:20

    Саакашвілі, мабуть пожалкує, що до нього примазуються ті, хто для васильківців нецікавий, окрім балачок та лозунгів діла не буде...

  8. Микола 14.04.2017 at 08:40

    А мені сподобався пост Ігора Денисенка стосовно цих демагогів-стрибунців по політичним проектам. Якщо комусь із Васильківців і симпатизував Саакашвілі, то після того як стало зрозуміло хто представлятиме його на місцевому рівні, бажання голосувати за цей проект відпало само собою. Неділько взагалі красавчик, будучи в партії БПП до прямого антагоніста цієї партії вже примазався.

    Ось що написав Денисенко у Facebook:

    «Клин клином вышибают» — відома стародавня грузинська притча. Це дійсно чудовий і правильний грузинський принцип. Він завжди має успіх і перемагає. Головне, це вчасно встрибнути в потяг...боротьби з корупцією під проводом Міхаіла Саакашвілі. Що й успішно було продемонстровано Васильківському загалу на центральній площі міста в цю середу. А до того поважна антикорупцйна публіка розімялися на центральному ринку міста.

    Хто ж ці відверті і відважні герої-антикорупціонери? Пан Саакашвілі вирішив у своїй боротьбі з корупцією в Україні, а особливо на теренах Васильківщини, цю відважну боротьбу із цією зміюкою, що дістала всіх, доручити відвертим кримінальникам, вправним корупціонерам і відомим здирникам-схемникам. У них завжди гроші є. Вони з готовністю профінансують будь-який захід. Звісно, захід боротьби із корупцією. Він не помилився з персоналіями, що зібралися 12 квітня на центральній площі міста Василькова і підперли своїми незрадницькими плечима його потужну постать героя-боротьбіста. Дивіться фото. Уважніше дивіться! Коля Неділько і Сергій Сабов, Михайлюк Генадій і Генадій Галаган найкраще підійшли для цієї доленосної місії. Наша камера не змогла зафіксувати персону Сергія Сабова, що як відомий персонаж із Дванадцяти стільців Ільфа і Петрова соромязливо «никався» серед натовпу із 120 осіб. Що плідно спілкувалися з відомим бійцем із корупцією.

    Зауважимо. У єдиного Миколи Неділька, адвоката і захисника Сергія Григоровича Іващенка, нашого попереднього міського голови немає кримінального провадження стосовно своєї особи.

    У всіх інших в букеті цікавості кримінального закону до їх осіб, є, такі да є, ця кримінальна ціквість до їх персон. А у Сергія Сабова навіть два криміналних провадження є такої цікавості до своєї персони, що ще не доведені до логічного кінця. Тому, саме тому й потрібен пан Саакашвілі! Всім чотиром (і тим дванадцятьом, що стоять у черзі) для уникнення від відповідальності.

    Виникла пауза. Навіть прострелило від сказаного. Друзі, а можливо Міха Саакашвілі, це і є доленосна реінкарнація Миколи Неділька, Сегрія Сабова, Генадія Михайлюка і Генадія Галагана (і тих дванадцяти осіб), що поборють назавжди корупцію у нашому місті! Бо саме вуста цих чотирьох осіб сказали, і сказали саме із грузинським акцентом, що міський голова Василькова є корупціонер і злодій, що вкрав землі в Кодаках і навколо їх, що вкрав асфальт у м. Василькові і розікрав бюджет міста ... і ще багато чого іншого... Це дійсно по-грузинськи гостинно, чесно і відверто, дуже справедливо сказати про місто, що надало прихисток, не створило жодних перешкод в оглядинах, сказати, що його керівники є корупційна гидота.

    Дійсно, клин клином вышибают.

    Але ж ми забули про наших героїв-антикорупціонерів.

    Чотири наші герої під проводом директора О.Феня особливо не переймалися сказаним. Вони спокійно перемістилися до гарного за внутрішнім інтерєром «Іntelligent art kafe», що є відверто найкращим у місті, і в колі розваг і плідного спілкування про майбутнє у своєму депутатстві і у свої прийдешній владі завершили своє входження до партії Міхаіла Саакашвілі бокалами шампанського. І іншим тим, що має градуси вищі. Сакашвілі рано відїхав, а святкування скорої перемоги продовжилося до пізньої вечірньої години.

  9. виборець 14.04.2017 at 22:56

    Неділько Микола полюбляє за чужий рахунок трапезнічати, то до бютівців «на хвіст» впаде, щоб нагодували, то до БПП примажиться...А так гарно починав у Соціалістів, обіцяв соціалізм побудувати в нашому місті . В 2013 році соцпартія «висунула» його кандидатом на вибори мера нашого міста.,але він через дві неділі продався Поповичу та розпочав агітацію за нього. Все вирішив гаманець Майора Мельніченка, проте Попович програв вибори і Микола чемно дочекався наступних виборів 2014 року...на яких Микола працював вже проти Поповича, бо майора та його гаманця вже не було, а були гаманці Тітко М.та Андрія Лади, які фінансували Сабова. Наступна жертва Неділька це Фень,якого він використає та здасть в потрібний момент.

  10. Старий полковник 15.04.2017 at 22:43

    Очень жаль, что такой авторитетный и влиятельный политик как Михо Саакашвили выбрал в союзники васильковских псевдопатриотов Сабова и Недилько. Ничем хорошим это не закончиться : голый PR, пустые обещания, абсолютный ноль в пользу города, фуршеты за чужой счет и новые фото в Фейсбуке... И все...

  11. Іван 20.04.2017 at 03:47

    На сьогоднішній день у місті досить критично стоїть питання наповнення міського бюджету та налагодження і формалізації цивілізованих ділових стосунків з фізичними та юридичними особами. Цей процес не простий. Як не просто привчити багатьох мешканців нашого міста викидати сміття у відведених для цього діла місцях, так не просто і привчити деяких хитромудрих підприємців працювати по закону, в правовому полі, не забуваючи сплачувати податки до міського бюджету. Мова йде про користувачів великих земельних ділянок, які користуються землею згідно актів постійного користування, здебільшого виданих в далекі 90-ті, а деяким користувачам навіть за часів СРСР. Для постійного користувача така форма користування землями міської ради вкрай зручна через низьку плату за це користування. Але є певні обмеження, які регулюються законодавством. Як було написано користувачем zebra, такі землі мають використовуватись постійними користувачами суворо за призначенням, а їх передача іншим землекористувачам може провадитись тільки в установленому законом порядку і це ще не все, згідно ст. 141 ЗКУ, якщо відбулося набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці, то це є підставою припинення права користування земельною ділянкою.

    Щоб зрозуміти Who is who в даній ситуації, треба розуміти, що власником землі, яка перебуває у того чи іншого користувача в постійному користуванні на території міста, є міська рада, а користувач – це той самий орендар, тільки з найнижчим відсотком оподаткування. Найнижчий відсоток оподаткування є мабуть найкращим стимулом для будь-якого постійного користувача здавати третім особам дані землі чи то приміщення на них в оренду, але уже за своєю ціною, здебільшого ринковою. От і виходить, що власник землі зі своїм бюджетом прозябає, а користувач жирує. Абсурдна ситуація, погодьтесь. Деякі більш грамотні користувачі узгоджують свої дії по передачі часток земель третім особам, що перебувають у їх користуванні, з міською радою. Йдуть на сесію, отримують рішення-дозвіл власника землі на вилучення з свого користування відповідної площі і реєструють цю зміну в своєму акті постійного користування. А хто понаглєє і понапористєй – займаються самоуправством і самодєятєльністю, вважаючи себе не користувачами, а повноправними власниками земель міської ради, і діють в обхід і без дозволу справжнього власника.

    За останній рік в публічній кадастровій карті почали з’являтись кадастрові номери таких земельних ділянок за досить сумнівними процедурами. А сумнівними тому, що ці процедури ніяк не узгоджувались власником землі — міською радою, не кажучи вже про рішення сесій, які мали прийматись для легітимації таких процедур. Присвоєння кадастрового номеру земельним ділянкам згідно актів постійного користування старого зразку здійснюється в декілька етапів: 1. Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) 2. узгодження меж власника землі, з постійним користувачем та суміжними землекористувачами. 3. Державний кадастровий реєстратор здійснює державну реєстрацію земельної ділянки і присвоює їй кадастровий номер.

    Отже, якщо детально, то що каже Закон:

    Відповідно до пункту десятого Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Державний земельний кадастр» документи, якими було посвідчено право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, видані до набрання чинності цим Законом, є дійсними.

    Однак, у разі здійснення з земельною ділянкою будь-яких правочинів наявність кадастрового номеру є істотною умовою відповідно до вимог статті 132 Земельного кодексу України.

    Додатково зазначаємо, що з 01.01.2013 року набрали чинність Закон України «Про Державний земельний кадастр», Порядок ведення Державного земельного кадастру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року за № 1051 (далі – Порядок).

    Відповідно до пункту 29 Порядку визначено, що кадастровим номером земельної ділянки є індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

    Кадастровий номер земельної ділянки присвоюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.

    Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором.

    Пунктом четвертим статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» передбачено, що для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію подаються:

    заява про реєстрацію земельної ділянки;

    оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;

    документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа;

    документ, що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації земельної ділянки.

    Відповідно до пункту восьмого статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику надається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

    Згідно з пунктом дев’ятим статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» при здійсненні державної реєстрації земельної ділянки їй присвоюється кадастровий номер.

    Відповідно до статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; фізичні особи — підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.

    Взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором.

    З А К О Н У К Р А Ї Н И

    Про землеустрій

    Стаття 55. Технічна документація із землеустрою щодо

    встановлення (відновлення) меж земельної

    ділянки в натурі (на місцевості)

    { Назва статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом

    N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

    Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на

    місцевості) проводиться відповідно до топографо-геодезичних і

    картографічних матеріалів.

    { Частина перша статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом

    N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

    Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на

    місцевості) здійснюється на основі технічної документації із

    землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж

    земельної ділянки в натурі (на місцевості).

    { Частина друга статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом

    N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

    { Частину третю статті 55 виключено на підставі Закону

    N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

    Межі земельної ділянки в натурі (на місцевості) закріплюються

    межовими знаками встановленого зразка.

    У разі, якщо межі земельних ділянок в натурі (на місцевості)

    збігаються з природними та штучними лінійними спорудами і рубежами

    (річками, струмками, каналами, лісосмугами, шляхами, шляховими

    спорудами, парканами, огорожами, фасадами будівель та іншими

    лінійними спорудами і рубежами тощо), межові знаки можуть не

    встановлюватися.

    Власники землі та землекористувачі, у тому числі орендарі,

    зобов'язані дотримуватися меж земельної ділянки, закріпленої в

    натурі (на місцевості) межовими знаками встановленого зразка.

    Межові знаки здаються за актом під нагляд на збереження

    власникам землі та землекористувачам, у тому числі орендарям.

    У разі якщо на підставі технічної документації із землеустрою

    щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на

    місцевості) передбачається здійснити передачу земельних ділянок

    державної чи комунальної власності у власність чи користування,

    така технічна документація розробляється на підставі дозволу,

    наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою

    міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади,

    органом місцевого самоврядування відповідно до повноважень,

    визначених статтею 122 Земельного кодексу України ( 2768-14 )

    (у випадках, передбачених законом).

    { Статтю 55 доповнено частиною восьмою згідно із Законом

    N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

    Технічна документація із землеустрою щодо встановлення

    (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

    включає:

    а) завдання на складання технічної документації із

    землеустрою;

    б) пояснювальну записку;

    в) рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради

    міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу

    виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання

    дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою (у

    випадках, передбачених законом);

    г) згоду власника земельної ділянки, а для земель державної

    та комунальної власності — органу, уповноваженого здійснювати

    розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної

    ділянки користувачем;

    ґ) довідку, що містить узагальнену інформацію про землі

    (території);

    д) копію документа, що посвідчує фізичну особу, або копію

    виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних

    осіб — підприємців;

    е) копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку (у

    разі проведення робіт щодо відновлення меж земельної ділянки в

    натурі (на місцевості);

    є) копію правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого

    майна, розташовані на земельній ділянці (за умови якщо права

    власності на такі об’єкти зареєстровані);

    ж) матеріали польових топографо-геодезичних робіт;

    з) план меж земельної ділянки, складений за результатами

    зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із

    зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок,

    усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між

    точками на межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних

    ділянок із зазначенням їх власників (користувачів);

    и) кадастровий план земельної ділянки;

    і) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;

    ї) у разі необхідності документ, що підтверджує повноваження

    особи діяти від імені власника (користувача) земельної ділянки при

    встановленні (відновленні) меж земельної ділянки в натурі (на

    місцевості);

    й) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання, що

    включається до документації із землеустрою після виконання робіт

    із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на

    місцевості) та закріплення їх межовими знаками.

    { Статтю 55 доповнено частиною десятою згідно із Законом

    N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

    ЗЕМЕЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

    Стаття 141. Підстави припинення права користування земельною ділянкою

    Підставами припинення права користування земельною ділянкою є:

    а) добровільна відмова від права користування земельною ділянкою;

    б) вилучення земельної ділянки у випадках, передбачених цим Кодексом;

    в) припинення діяльності релігійних організацій, державних чи комунальних підприємств, установ та організацій;

    {Пункт «в» частини першої статті 141 в редакції Закону № 875-VI від 15.01.2009}

    г) використання земельної ділянки способами, які суперечать екологічним вимогам;

    ґ) використання земельної ділянки не за цільовим призначенням;

    д) систематична несплата земельного податку або орендної плати;

    е) набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці;

    {Частину першу статті 141 доповнено пунктом «е» згідно із Законом № 1702-VI від 05.11.2009}

    є) використання земельної ділянки у спосіб, що суперечить вимогам охорони культурної спадщини.

    {Частину першу статті 141 доповнено пунктом «є» згідно із Законом № 2518-VI від 09.09.2010}

    Отакі от діла, шановне панство. Залишилось переконатись чи законно присвоювались кадастрові номери таким земельним ділянкам, і у разі виявлення грубих порушень чинного законодавства міська рада може згідно із ст. 57 Закону про Землеустрій ініціювати розробку Технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель і в правовому полі вивести всіх шахраїв на чисту воду і паралельно наповнити міський бюджет.

Добавить комментарий

Имя *
E-mail *
Сайт

Это не спам.