Огляд преси: «Джинса» від Присяжнюка та її проекція на Васильківщину

Поділитись:
FacebookVKOdnoklassnikiGoogle+

Сьогодні українські ЗМІ розповсюдили інформацію з посиланням на «Українську правду» про те, що апарат губернатора вимагає від комунальних періодичних видань публікації власної самореклами і займається моніторингом в просуванні інформації стосовно себе та створення відповідних стереотипів у населення про начебто успішну господарську діяльність та власні управлінські якості.
Власне тим самим займаються і місцеві керманичі, завдяки численим бігбордам та провінційним інформаційним ресурсам у Василькові. Адже обличчя Присяжнюка, Сабадаша та Іващенка доволі часто можна побачити надрукованими на величезних постерах з гучними гаслами, яскравими ілюстраціями та зростаючими трендами вздовж васильківських автошляхів.
Хоча відверто кажучи, пересуваючись по тим розбитим вщент автошляхам і дивлячись на їх усміхненні та розпіарені обличчя, емоції виникають далеко не яскраві…
Це лише поодинокий факт того, як можна робити гарну міну при поганій грі та завуальовувати свою безвідповідальність перед громадою, використовуючи інформаційні технології.

Добавить комментарий

Имя *
E-mail *
Сайт

Это не спам.