Не проголосують за дурницю?.

Поділитись:
FacebookVKOdnoklassnikiGoogle+

На нашу думку, наміри ліквідувати на наступній сесії юридичний відділ та відділ по роботі з зверненнями громадян, не витримують ніякої критики. Замість них планують утворити відділ по правовому забезпеченню міськвиконкому. (улавливаете разницу?) Не забезпечення інтересів громадян через вирішення питань, зазначених в їх зверненнях, а правове ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІСЬКВИКОНКОМУ! Що, забули, що влада для людей, а не навпаки?

Висловлюємо сподівання, що депутати не проголосують за відверту дурницю...

Не проголосують за дурницю?.: 29 комментариев

  1. леонід 21.01.2015 at 20:41

    Солідарний з темою. Лише з одним застереженням. А.П. за набутогю звичкою застосував лозунг часів совєцької окупації — «влада для народу». Як на мене, то владу має здійснювати отой самий народ, бота означено в Конституції. Громада наймає на роботу міського голову, делегує частину повноважень депутатам. У Василькові навпаки. Сабов себе призначив мером, депутати не звітують виборцям, виконком стає спіритичною канцелярією Сабова. В цій збоченій системі координат зайвими виглядять лише жителі Василькова, які часом набираються нахабства з чимось звертатися до ради.

  2. Дима 22.01.2015 at 01:12

    Я целиком уверен, что это очередной креатив от Сабова с целью решить неудобные кадровые вопросы. Уволить у Сабова по закону не получается, распоряжения уж больно глупые и огульные, единственным вариантом решить его проблему есть сокращение. На первый взгляд способ решение кадрового вопроса путем сокращений весьма практичен, но не нужно быть гением, чтобы предвидеть крах работы новосозданного отдела. Сабов не отличается гением в создании структур и определения функциональности, как впрочем и вообще способностью решать проблемы не создавая новых. Нужно также отметить, что идея о реорганизации врядли принадлежит Сабову, а учитывая что целостной и самодостаточной команды у Сабова нет, то исполнение будет похабнейшим и отразится на работе горисполкома. Не возможно также обойтись без сарказма, ведь велика вероятность, что в результате реорганизации увеличится штат водителей без рабочих автомобилей и юристов под стать бывшей жены Неділько.

  3. Дима 22.01.2015 at 01:18

    В качестве дополнения нужно отметить, что не являясь профессионалом в чем-либо и общаясь сугубо лозунгами Сабов имеет крайне низкий шанс привлечь к себе профессионалов для качественной работы.

  4. Антивирус 22.01.2015 at 12:45

    Это вам,Палыч, пора бы уловить «разницу» и перестать наконец оправдывать действия т.н. меря, а начать называть его поведение солидарно с мнением громады города — самодурством, похабщиной и кричащей манией наполеонства вкупе с пиночетством.И при этом ладно был бы руководитель-хозяйственник, а так он и еще полный ...... в деле управления городом.

    • admin 22.01.2015 at 21:04

      Антивирусу: — знаєте, така категоричність, не завжди ознака мудрості. Більше того, вона вказує на те, що люди такого плану часто страждають від комплексу неповноцінності. Ми не маємо на увазі особисто вас. Це просто загальновідомі речі.

      Щодо нашої оцінки Сабова, як міського голови. На нашу думку, Сабов слабкий міський голова. Ми про це неодноразово писали. Але розумні люди не повинні ставити йому «палки в колеса». Навпаки, всі зацікавлені в розвитку міста мали б йому допамагати, і впершу чергу депутати міської ради. А що виходить? Немає заступників, немає секретаря ради. Розгнуздана, тупа, на грані істерії критика будь-яких дій Сабова. Безпідставні, такі ж тупі звинувачення. Що, люди які стоять за цим опікуються інтересами громади?

      Все ж таки в діяльності Сабова є один великий плюс, який переважає багато його мінусів. Але про це дещо пізніше. Щоб не наврочити...

      • Леонід 23.01.2015 at 20:30

        Пане Анатолію. Не вірю Вам, при всій повазі, Невже Саьов ощасливить Васильків заявою про розпуск ради та припинення повноважень міського голови? Все інше — відсутність креативу.

        • admin 23.01.2015 at 20:53

          Леоніду: — Сабов раду «розпустити» не може — не має таких повноважень. На нашу думку, не складе він і повноваження міського голови. Ситуація зараз у Василькові така, що його мешканці змушені «терпіти» і Сабова і раду до наступних місцевих виборів...

          • Леонід 23.01.2015 at 22:29

            От біда за бідою... Мусять дотерпіти!? Пригадую, як рік тому нам, несвідомим обовязку дотерпіти, громадяна по радіо ТВ та черз газети вже розказували-балакали про дотерпіти Януковича. А чомусь взяли й недотерпіли. Що б це значило? Може Сабадащ знає, який теж не дотерпів?

  5. Олексій 22.01.2015 at 18:31

    Бравісімо!!! Повністю згоден з АПБ.

  6. Антон 22.01.2015 at 20:48

    Повністю згоден: от якби повернути команду Крикунова з його командою юристів...

    • Олег 23.01.2015 at 00:01

      Товарищи. Я когда Шумыло и Змаева были в декрете, а Полянская на очень длительном больничном работал абсолютно один. Потом на некоторый период вышла Таня Полянская. И один я работал сам себе начальник юр отдела очень долго. Справлялся, судов, когда представлял гор совет не проигрывал. «Команда юристов», Вы как-то загнули.

      По поводу работы с Сабовым или еще с кем-то отвечаю — работать там не хочу вообще. Не важно с кем

  7. admin 22.01.2015 at 21:38

    Антону: — на нашу думку, Крикунов з командою юристів з Сабовим працювати не будуть. От якби з Іващенком, то інша справа!..

  8. Антивирус 23.01.2015 at 16:49

    Админу: — знаю, что даже десять умных советчиков не сумеют помочь одному дураку во власти.

    А депутаты,шо депутаты — не хотят они быть пособниками розгнузданой, тупой , на грани истерики(какие правильны ваши слова — снимаю шляпу) деятельности меря.

    А комплексом неполноценности мне страдать работа не дает,которая оценивается моими партнерами по результатам позволяющим иметь неплохой гешефт.

    Слова,не подкрепленные делами, — визитная карточка проходимца и шулера от политики САСа.

  9. Олексій 23.01.2015 at 22:19

    На хабарі затримали відповідального чиновника міськвиконкому...

    • олег 24.01.2015 at 19:57

      Леша, не уподобляйся базарным бабам. Возможно не хабар, а незаконный подарок. Разницу понимаешь. Хабар уголовное преступление, подарок коррупционное административное правонарушение. Разница срок или административный штраф и увольнение. Хабар вымогают, подарки часто провоцируют. Скорее всего, хлопец немного влип, но преступником как-то не стоит называть. Кстати, пока суд не принял решение в таких вещах не обвиняют. Не принято до решения суда людей называть преступниками или нарушителями.

    • Леонід 24.01.2015 at 20:00

      Модератор сайту брав участь в операції? Чи допомогав сховатися від неї? чи щось третє?

  10. Олексій 25.01.2015 at 09:34

    ((((( ну хай буде подарунок, наступного разу перед тим, як буде кляюзи строчить . (вірніше строчать інші, які сильно не світяться, він тільки підписував), подумає що після подарунку може бути й не адмін. а кримінальна відповідальність...

  11. admin 25.01.2015 at 11:14

    Олексію: — Ви, очевидно, праві. Нам вже доводилось чути подібну версію (про кляузи), причому, від декількох чоловік.

  12. Петрович 25.01.2015 at 11:44

    Панове, ви всі а----уелі!!!

    Людина попала в халепу, — чому ви радієте?

  13. русский 25.01.2015 at 17:09

    А чем проблема? Вы проэкт решения сесии читали? Уважаемый Анатолий, я был о вас другого мнения, но судя по вашей реакции вы совсем уже тронулись от безделия, нашли тоже новость. Я внимательно изучил другие информационные источники в городе, и там все довольно толково описано о этой инициативе.

    Я процитирую первоисточник:

    «Створення відділу правового забезпечення міської ради- це логічне продовження реформування міської влади, адже на базі неефективних двох відділів створюється один, але з упорядкованими та чітко визначеними повноваженнями, а тому ефективний. Справа у тому, що після створення центру адміністративних послуг, відділ звернень громадян втратив свою актуальність, адже 80-90% роботи відділу по роботі звернень сьогодні виконують працівники центру адміністративних послуг, тому відділ звернень плануємо ліквідувати, скоротивши одну посаду та створивши у відділі правового забезпечення сектор по роботі зі зверненнями громадян, дві посадові особи якого будуть розглядати звернення, що надходять до міської ради у відповідності до закону України «Про звернення громадян». Як показав час, сьогодні завдяки роботі центру адмінпослуг таких звернень надходить не так вже й багато, тому ми переконанні, що фахівці з юридичною освітою з цим впораються на належному рівні. Але наша головна мета – підвищити ефективність позовної роботи, саме для цього хочемо запровадити сектор судової роботи, щоб його працівники займалися виключно судовою роботою і не відволікалися на вирішення інших питань», – розповідає міський голова Сергій Сабов.

    Анатолий, так что тут такого плохого? Если функции отдела обращений горожан теперь исполняет другой оттдел, а это утратил свою необходимость? Пусть работает дальше, да? Может вас жаба мучает, что вас такого «ефективного» управленца забыли спросить? Так подымите свой зад и вносите предложения. Сколько програм иницировалаваша частная кантора — оо «родной город»? Сколько??? Ноль! Анатолий Палычь, хватит играться в независимый информациионый портал, вас читает пять калек, а вы радуетесь.

    Отдельно вас благодарю, за то что открыли глаза на то как у вас подаеться информация.

    • admin 25.01.2015 at 19:25

      Русскому: — Я думаю, що розумна людина не буде ображати людей, які «читают» той чи інший сайт. Це по-перше. По- друге — те, що центр адміністративних послуг виконує «8о-9о% роботи відділу по роботі звернень», відверта дезінформація. Взагалі, якщо те що в лапках, дійсно сказав Сабов, то йому величезний мінус.

      Все ж таки сподіваємось, що у депутатів достатньо здорового глузду, щоб не проголосувати за чергову дурницю...

    • Леонід 25.01.2015 at 20:34

      Проєкт рішення... Де він оприлюднений, хто його готував, який висновок профільної постійної депутатської комісії.?

      • Олег 26.01.2015 at 00:03

        А, на комиссии такую глупость не рассматривали. И насколько мне известно вродебы не совсем есть кому рассматривать. В комиссии, которая должна рассматривать, раньше был головой Мосийчук, потом Скиба. Сейчас Мосийчук в ВР, Скиба в АТО в десанте. Кто сейчас голова этой комиссии понятия не имею. На сайте рады прохвост ничего не показывает

        • Леонід 26.01.2015 at 16:24

          Варіант перевірки. А.П.Б. пише і подає заяву до профільної комісії, зазначає свою обовязкову участь, бере участь в цтому спіритичному дійстві і розповідає всій громаді. Може сак, можна дуетом з Сабовим, можна тріо з Колбатовим, можна квартетеом, можна хором. Аби тільки в А.П.Б. вистачило мужності на спіритичну комісію.

  14. Barna 26.01.2015 at 15:21

    Цікаве звернення знайшов на васильков-инфо щодо Саламатова і в мене теж виникає таке питання ЧОМУ???? «У мене запитання до працівників СБУ, бравих козаків які з легкістю підкидають талони на бензин чиновникам і демонструють боротьбу з хабарництвом. Все місто знає хто поширює сепаратистську інформацію на цьому сайті, є прихильником Путіна та ідей розколу країни, підриває авторитет влади чому ви нічого не робите? Чи наше СБУ може тільки фабрикувати справи проти молодих пацанів, а проти справжніх злодіїв кишка тонка? Ганьба нашому сбу!»

    Якщо можна винесіть це питання-звернення в окрему тему.

  15. Співчуваюча маріонетка 26.01.2015 at 20:26

    Barna, а у вас є якісь докази фабрикації справи? презумпцію невинуватості ніхто ж не відміняв. До речі, якщо заглибитись в правове русло, то виникає дуже багато запитань стосовно того, хто насправді розвалював країну? Самопроголошені герої з незрозумілим минулим та ідеологією, чи запльовані «цивілізованим» світом ополчєнці, яким все ті ж герої заочно винесли вирок «смерть ворогам», обізвавши змоскальщеним бидлом і людьми другого сорту.

    Якщо я, наприклад, не сповідую Бандерівську ідеологію, та не вважаю тих, хто її сповідує героями, то що треба мене за це до смерті приговорити чи на ножі посадити? Щось тут не те, хлопці. Нормальна та адекватна людина не буде призивати інших до вбивств міфічних ворогів. А от міфічні герої призивають вбивати міфічних ворогів. Якщо в когось відбулось запалення мозку та психічне перезбудження від надмірного перегляду zombo-tv, то з цим явищем треба добре розібратись. Частина населення України стала такими ж ворогами, як і перші стали героями. Знову впираємося в доказову базу. І взагалі, з якого доброго дива 1,2% населення України(500 000 людей на майдані — беру максимально зафіксовану кількість) вирішили долю всіх громадян України, яких налічується аж 42,5 мільйони.

    Захотілось у війну побавитись? З автоматами побігать? Побавились? Отримали інтеграцію і покращення? Тисячі загиблих, пенсіонери з інвалідами вимирають з жалюгідними пенсіями, ціни на ліки і харчування ростуть з кожним днем. Нафта в світі падає в ціні, а вартість бензину стабільна — європейська. Західні партнери красиво розвели наших легковірних людей, просунувши їх же руками у владу своїх маріонеток, і кинули тепер народ на призволяще.

    Дійсно права була одна журналістка:

    Якщо третій чоловік жінку б'є по морді, то справа не в чоловікові, а в морді.

    Отож шановні герої задумайтесь, що ви робите.

    Матеріал із Вікіпедії для роздумів

    Преднамеренная героизация

    Героизация — процесс возведения человека или явления (заслуженно, или же нет) в статус героического (например, героизация нацизма). Осуществляется зачастую путём массированной рекламной кампании (обычно в СМИ). Преследует различные цели — например, создание национальных героев, для дачи примера таковых прочим согражданам, в той или иной области

    • Леонід 26.01.2015 at 23:41

      Які у нас колорадські співчуваючі зголосилися. Та ще й проблємами правовості переймаються. Очевидно, чергову вказівку від самого «правового» януковича з ростова зволили отримати. Тільки чомусь не в тему попали.

  16. Співчуваюча маріонетка 27.01.2015 at 11:49

    Леоніде, не ображайтесь, «ватніки» теж люди і громадяни України, навіть якщо вишиватніки з цим не згодні. Чи може ви прибічник ідеології всі хто не з нами, тих на ножі?

    • Леонід 27.01.2015 at 22:18

      Ображайтеся самі на себе за свого янукоаича. Хоча й не по темі гілки, але завважу ваш специфічний погляд на ідеологію, про застосування ножів в дискусіях. Видно ідеологічний вишкіл донбаських походів за шапками. А по темі що, нічого сказати?

      Вишиватніки — це ті що з клоччя пуховика хочуть зробити, чи ті, що про всяк випадок в кишені явку з повиною до СБУ носять?

Добавить комментарий

Имя *
E-mail *
Сайт

Это не спам.